کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316461 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS و سامسونگ برندگان رقابت بین سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهای همراه

به گزارش سافت‌گذر ؛ برنامه‌نویسان موتور بازی‌سازی «یونیتی» با استفاده از آمار بازی‌هایشان روی سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌های مختلف، دو سیستم‌عامل iOS اپل و اندروید گوگل را با هم مقایسه کرده و به نتایجی رسیده‌اند که شاید برای برخی کاربران غیر منتظره باشد.

 

برنامه‌نویسان موتور بازی‌سازی «یونیتی» که پایه بسیاری از بازی‌های همراه است، گزارشی را منتشر و در آن سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهایی را مقایسه کرده‌اند که بازی‌هایشان روی آن‌ها اجرا شده‌اند. موتور «یونیتی» پایه طیف گسترده‌ای از بازی‌های تحت اندروید و iOS نظیر «خوک‌های بد» شرکت «روویو»، «مینی موتور ریسینگ» و غیره است. در مقایسه انجام‌شده آمار حدود 200 میلیون بازی‌خور توسط «یونیتی» جمع‌آوری شده که نتایج منتشر شده را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

بنا به نتایج منتشر شده توسط کمپانی «یونیتی»:
•    سرعت روی‌آوردن کاربران به نسخه‌های جدید iOS بسیار زیاد است. 86 درصد از دستگاه‌های تحت این سیستم‌عامل که بازی‌های «یونیتی» را دارند، از iOS 6 یا 6.1 استفاده می‌کنند که آخرین نسخه از این سیستم‌عامل است و تاریخ انتشار آن به سال گذشته باز می‌گردد. iOS 5 هم که کمی بیش از یک سال پیش منتشر شد، هنوز سیستم‌عامل 10 درصد از دستگاه‌های iOS است. این یعنی اپل می‌تواند به برنامه‌نویسانش اطمینان دهد که 96 درصد از مشتریانش از سیستم‌عامل جدیدی استفاده می‌کنند که تنها حدود یک سال از تولدش گذشته است.
•    با این حال، وضعیت اندروید کاملاً متفاوت است. تنها 68 درصد از کاربران این سیستم‌عامل از آخرین نسخه آن یعنی 4 (و یا 4/1 و 4/2) استفاده می‌کنند. اندروید 2/3 که بیش از دو سال عمر دارد هنوز هم سیستم‌عامل 27 درصد از دستگاه‌های اندرویدی است. نسخه 2/3 اندروید از آخرین نرم‌افزارهای تولید شده برای این سیستم‌عامل پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین سیستم‌عامل گوگل از دیدگاه برنامه‌نویسان، سیستم‌عاملی ایده‌آل به حساب نمی‌آید. 5 درصد باقی‌مانده از کاربران اندرویدی هم شامل 2 درصد نسخه 2/2 و 3 درصد نسخه 3 است.

اگرچه iOS در برخی از بخش‌ها عقب‌تر است؛ اما انتشار آپدیت برای سیستم‌عامل جزء این بخش‌ها نیس. iOS 6 در کم‌تر از یک سال آن چنان آماری در زمینه تعداد کاربران به دست آورد که اندروید گوگل حتی در خواب هم نمی‌بیند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در دنیای سخت‌افزار نیز، همان‌طور که کاملاً قابل پیش‌بینی است، اپل و سامسونگ بر بازار موبایل چیره هستند.

برنامه‌نویسان «یونیتی» درباره سخت‌افزارهایی نیز تحقیق کردند که بازی‌هایشان روی آن‌ها اجرا می‌شد. بنابر نتایج این تحقیقات:

•    اکثر بازی‌های «یونیتی» تحت سیستم‌عامل iOS روی آیفون 4S بازی می‌شوند که 17/8 درصد از آمار را شامل می‌شود؛ آیفون 5 نیز با آماری بسیار نزدیک یعنی 16/4 در جایگاه دوم است. آیفون اپل در کل 50/6 درصد از بازی‌های iOS بر اساس «یونیتی» را اجرا می‌کند. رقیب این محصول، آیپد است که با 34 درصد از کل بازی‌های iOS آماری نزدیک به آیفون دارد. آیپد مینی که اواخر 2012 روانه بازار شد، توانسته 5/6 درصد از بازی‌های سیستم‌عامل را به خود اختصاص دهد؛ آماری که از آمار آیپاد 5 بهتر است. نسل‌های مختلف آیپاد نیز در کل 16 درصد از بازی‌های iOS را اجرا می‌کنند.
•    اندروید در این‌جا نیز با iOS متفاوت است. سامسونگ به تنهایی 54/7 درصد از بازی‌های اندرویدی را شامل می‌شود. سونی که در جای دوم قرار دارد، تنها 8/6 درصد از آمار بازی‌های اندرویدی را دارد. نتایج به دست آمده توسط «یونیتی» کاملاً منطبق بر آمار دیگری است که نشان می‌دهد سامسونگ و اپل تمام بازار موبایل را در اختیار گرفته و 99 درصد از سود این بازار را به جیب می‌زنند. پشت سر سونی، ال‌جی با 6/6 درصد، اچ‌تی‌سی با 6/4 درصد، آمازون با 4/5 درصد و سپس سایر کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های همراه هستند. آمار «یونیتی» به خوبی نشان می‌دهد کدام کمپانی برنده تاج «خلاقیت در تولید تجهیزات» اندروید شده است.

نتایج به دست آمده، به هیچ وجه شوکه‌کننده نیستند. واضح است که آیفون محبوب‌ترین محصول اپل و سامسونگ هم پادشاه سیستم‌عامل اندروید است. با این حال، این نتایج نشان می‌دهد که سامسونگ چه اندازه از رقبای دیگرش جلوتر است؛ سونی که جایگاه دوم را دارد، 47 درصد از سامسونگ عقب‌تر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14270 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/01/19 تعداد مشاهده: 1956
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/01/19 22:45
به افتخار سلطان بی چون و چرای دنیای دیجیتال و لوازم خانگی...سام الکترونیکزlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ao 1392/01/19 16:21
بازم واقا که نمیدونستید خوب معلوم iOS تا این لحظه بهترین سیستم عامل هستش. من خودو Nexus 7 دارم اندروید 4.2.2 هست موقع ای که چند تا اپلیکیشن رو با هم باز می کنی و بینشون Switch می کنی یک لحظه هنگ میکنه ولی تو ایپد مینی اصلا ایجوری نیستش تازه اونم با رم 512